2010. július 31., szombat

A ház előtti ágyás

Erre az ágyásra látunk az ablakunkból.

Itt állt a telken lévő kis házikó, amit akkor bontottunk le, amikor készen lett a házunk. Elég izgalmas volt, mert fél méter választotta el az újonnan épült háztól.

Szerettem volna a romok helyére valami nagyon szépet. Ez azonban annyira nehéz hely, hogy tizennégy éve kínlódom vele.

A talaj tiszta homok. Meglehetősen árnyékos, viszont délben tűz rá a nap.

Végül is most itt tartok.

Én igazából innét - a törökmogyoró alatti padról - szoktam leginkább nézni.

4 megjegyzés:

Művelt Kert írta...

Szép képek! Mennyire iramodtak neki a gyomok ilyen esős nyárban a száraz árnyékban?

Templom Kata írta...

Köszönöm szépen! Ahol nem stabilizálódott a talajtakarás (például, mert átültettem növényeket azon a helyen) nagyon sokat kínlódtam a gyomokkal.

Belenéztem megint a blogodba, igazán nagyon jó. Örülök, hogy van ilyen nálunk.

Kata

aniko66 írta...

Én most találtam a blogodra, s csak gyönyörködöm! Jövök gyakran, hogy feltöltödjek a szépséges fotóidtól!"Egy pöttöm-kert tulajdonos" :)

Templom Kata írta...

Kedves Anikó,

köszönöm szépen.

Látom te is mindenféle szép dologgal foglalkozol. Nagyon örülök, hogy újra divat lett a kézimunka Magyarországon, és külön nagyon tetszik ahogy az interneten keresztül ez szerveződik.

Sok sikert!

Kata