2009. november 15., vasárnap

November reggeli fények

2 megjegyzés:

BorzasKata írta...

Kedves Hortus Carmeli!
Három napja a kerted mámorában élek. Véletlenül bukkantam a blogra, de ezen rövid idő alatt többet tanultam belőle, mint ezt megelezően évek alatt. Nekem a kert az életet jelenti - szó szerint. Növényeim segítettek át életem azon mélyponján, ahonnét azt hittem, hogy nincs tovább. Vallásos írásaidat olvasva most már tudom, hogy Ő volt ott a virágok kicsi szirmaiban, Ő (és az Ő kis angyalkája) segítettek tovább az úton, nem a valóban nagyon jó pszichiáterem és gyógyszerei.
Köszönöm az élményt, amit a kerted adott, igyekszem belőle ihletet meríteni. Lennének kérdéseim pl. a csigákkal, vakonddal, őszi falevelekkel stb. kapcsolatban, de majd ezt máskor.
Egyébként a fényképek is nagyon jók, nem is beszélve a számítástechnikai hátteredről.
Üdvözlettel: egy nyugdíjas pedagógus nagymama

Templom Kata írta...

Kedves BorzasKata!

Nagyon köszönöm a leveledet.

Szeretettel:
Kata