2008. szeptember 29., hétfő

Fűfőszezon

Elsőként a már augusztus 7-i bejegyzésben is szereplő Miscanthus sinensis 'Neue Hybriden'. Már elkezdett sárgulni. Ősz végére az egész növény meleg sárga színű lesz.

Miscanthus sinensis 'Neue Hybriden'Az augusztus 7-én szintén szereplő Pennisetum - Persicaria (Polygonum) páros változatlanul gyönyörű.

Pennisetum alopecuroides 'Hameln'.A Miscanthus sinensis 'Ferner Osten' – hasonlóképpen látható az augusztusi bejegyzésben – különösen szépen színesedik. (Még néhány Miscanthus a Bluestem Nursereyben.)

Miscanthus sinensis 'Ferner Osten'Szeptemberben elkezdett virágozni a Stipa brachytricha is – szerintem az egyik legszebb fű.

Calamagrostis brancyticaS végül néhány kisebb fű együttese. (A vöröses levelű egy Carex flagellifera, a kis zöld Eragrostis spectabilis, a hosszú pedig Calamagrostis x acutiflora 'Karl Foerster'.)

Carex flagellifera, Calamagrostis x acutiflora 'Karl Foerster', Eragrostis spectabilisA Carex kivételével mind használható viszonylag száraz félárnyékban is.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

mennyi kedves ismerős!

Templom Kata írta...

Szia Anna,
pont én is rád gondoltam amikor írtam. Kata